Také Kanada má svou digitální strategii
20. 05. 2014

Kanada po vzoru mnoha jiných států světa publikovala svou digitální strategii s názvem Digital Kanada 150. Jelikož oslaví země javorového listu v roce 2017 150 let své existence, chce do té doby upozornit na to, čeho již v digitálním světě dosáhla a co ještě za ony tři roky stihne. 

Strategie je založena na pěti hlavních pilířích - připojení, bezpečnosti, ekonomických příležitostech, digitální vládě a kanadském obsahu. Kanaďané například plánují do roku 2017 rozšířit možnosti připojení na internet tak, aby 98 % obyvatelstva mělo příležitost dostat se k vysokorychlostnímu internetu. Kanaďané také platí jedny z nejvyšších cen za bezdrátové přípojení mezi rozvinutými státy světa, což chtějí pochopitelně změnit. Zároveň je však země velmi úspěšná v oblasti digitálního obsahu - v roce 2012 si 71 % uživatelů internetu koupilo nějaký digitální produkt.

Celou strategii se můžete přečíst zde.